23948sdkhjf

Nu kan buspassagerer handle i busskuret

AFA JCDecaux har indgået nyt samarbejde med Powa Technologies.
Bag en stor del af reklamerne i byens busskure står AFA JCDecaux, og nu har virksomheden indgået et samarbejde med Powa Technologies, skriver Markedsføring.

Samarbejdet betyder, at forbi passerende med deres smartphone kan købe en vare direkte fra reklamen.

Køberen skal blot scanne såkaldte PowaTags og samtidigt gennemføre betalingen via en særlig PowaTag-app.

Powa Technologies har samtidig indgået et samarbejde med Danske Bank, så betalingen indirekte sker via MobilePay

- PowaTag er den perfekte løsning, som bringer vores reklamer op på et nyt niveau, hvor det ikke længere kun handler om at skabe opmærksomhed, men om at give kunden mulighed for at kunne købe produktet med det same, siger Casper Claudius Gregersen, kommerciel direktør for AFA JCDecaux.

Det vil i første omgang være muligt at benytte PowaTag-løsningen i landets 20 større byer.

Originalartikel: http://markedsforing.dk/artikler/digital...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11